Lolita

Imagine

Azi noapte te-am visat. Stăteai întinsă şi nu purtai decât o rochie albă. Transparentă. Coapsele ţi se vedeau moi şi crude iar pânza rochiei se mula după conturul sânilor tăi mici. Dormeai şi avea gura întredeschisă, buzele umede iar părul despletit pe pernă. O mână o aşezasei peste pântec iar cealaltă ţinea cearceaful cu care era învelit doar o parte din picior tău alb. Te strigasem: Lolita. Nu mi-ai răspuns. Mă uitam la tine cum dormeai nevinovată, înger al nopţii, iar eu te vegheam ca un tată grijuliu. M-am apropiat uşor de pat şi te-am mai strigat odată: Lolita. Dormeai adânc. Nu m-ai auzit. M-am aşezat pe marginea patului şi te-am privit. Am dat cearceaful la o parte şi ţi-am mângâiat glezna, patern,  apoi am urcat cu mâna pe picior. Aveai piela catifelată şi transpirată de căldura nopţii de vară. Am înaintat sub rochia care se ridica treptat, dezvăluindu-ţi coapsa pe care am cuprins-o cu mâna apăsându-ţi carnea fragedă. M-am oprit şi te-am mai strigat odată: Lolita. Nici de data asta nu m-ai auzit. Dormeai adânc. Mi-era teamă să nu te trezeşti. Mâna mea ajunsese în dreptul sânilor tăi. Transpirasem. Nu m-am mai putut abţine. Ţi-am cuprins sânul în mână. L-am strâns, cu fermitatea unui tată grijuliu. M-am apropiat de urechea ta şi ţi-am şoptit cu respiraţia mea caldă: Lolita. Ai deschis ochii tăi de copilă şi m-ai privit cu chipul nevinovat. Mâna mea îţi strângea în continuare sânul. Era cald în cameră. Erai aşa frumoasă Lolita. Nu mi-ai spus nimic. Ţi-am spus pe nume: Lolita. M-am trezit. Tu nu exişti Lolita, dar dacă ai fi lângă mine aş avea grijă de tine ca un tată iubindu-te patern, Lolita mea.

Lasă un răspuns

